2016. március 27., vasárnap

2. rész Egyedül a sötétben








Folytatás
-A szüleid nem mondták, hogy kiskorúaknak veszélyes egyedül mászkálnia, főleg sötétben. – a mosoly, mely most a száján ragadt minden létező izmom megfeszült tőle. Halálfélelmem volt, mit tegyek, ha megtámad, hogy védekezzek, vagy még rosszabb.
- Ahhoz magának semmi köze sincs, ha most elenged, nem fogom feljelenteni zaklatásért, de ha nem sikítani fogok. - próbáltam minél jobban elrejteni mennyire is rettegek ettől az embertől.
- Hé, kislány sikíthatsz, ha akarsz, de nem hall senki, és hidd el, amit tervezek, mind ketten élvezni fogjuk. - szeme fehérje eltűnt, a rémülettől a torkomon akadt a sikoly, nem bírtam mozdulni, mintha az egész testem és lényem magam ellen lett volna, rettegtem, hogy mit fog csinálni, a szüleim halála után, Chad nem bírná, ki ha engem is elvesztene, és én se bírnám ki a szenvedését. Megragadta a derekam és magához húzott, ahogy közelebb hajolt éreztem a lehelettét, keserű szájszaga felfordította a gyomromat, és öklendezni támadt kedvem. Sosem féltem ennyire, a szája a nyakamhoz ért és lassú csókokat lehelt a nyakamra, és ami most következett… Minden olyan gyorsan történt, szúrást éreztem a nyakamon, mint ha egy kést mélyesztenének bele, a fejéhez kaptam a kezem, de olyan erősen szorított, hogy nem tudtam elszakadni tőle, fájt egyre gyengébben éreztem magam mind, ahogy hosszú nap után elszáll az emberből az erő. A karom lecsúszott és az oldalam mellé esett, gyengültem és már a szemem is csukódott egy erős rántást éreztem és a földre zuhantam, semmit nem láttam. Csak egy őrjöngést, ami nyöszörgést követett ezek voltak az utolsó hangok. 


Ahogy a hold fényében sétáltam eszembe jutott a tegnap esti álmom. Sosem éreztem ilyet amióta más lettem. Ha választhattam volna az álmomban maradtam volna és akkor még mindig az érzés hullámában fürödnék. Most egy halk neszre lettem figyelmes, ami ahhoz képest, hogy halk volt, üvöltésként hatott a fülemben. A hang irányába sietem, ami egészen a temető kapujáig vezetett. Sosem láttam még ilyet az előtt, ki az az eszement, aki a temetőben keresi a zsákmányát, és volt még valami, egy illat, ami úgy furakodott be az orromba és szédített meg. Ahogy közeledtem feléjük, ismét hatalmába kerített a tegnapi álom érzése.
- Hé, haver, elég ó-divatú a temetőben vadászni. - a reakció egy nagy nulla volt.
- Hát oké, nem én kezdtem.- megfogtam a fejét, a hóna alatt és egy nagyot rántottam rajta, a fáig repült és nekicsapódott. –Uh, haver te aztán könnyebb, vagy mint képzeltem, de nem szégyen, vannak gyengébb egyének is, de ez így fer. - nagy kacagás követte a monologomat.- Köszönöm, köszönöm, de azt hiszem sose voltam a viccek mestere, de ez jó érzéssel tölt el, ha valakinek tetszik. A szemfogaim már az alsó ajkamat karcolta.
- Ugye tudod fiú, hogy megzavartál a táplálkozása közben s ez elég nagy hiba, nem szeretem, ha félbeszakítanak, befejezném, ha lehet, te meg keres magadnak más áldozatott.
-Hááát ne haragudj, de nekem pont ez a lány kell, tudod ő olyan szexi.
- Te is érzed mi? Mindnyájan érezni fogjuk, ezt a különleges vért. - megnyalta a szája szélét, még mielőtt lecsepeg hetet volna a vér.
- Ne haragudj, de most pont náthás vagyok, és ha megbocsájtanál, őt haza viszem.
- Te bolond engem nem tudsz átverni, mi nem leszünk betegek, és ha te azt hiszed bolond vagy.
- Kezdesz az agyamra menni, vagy elengedsz vagy….
- Sikítasz? Ezt már hallottam a lánytól is, de annyira be volt tojva hogy még azt is elfelejtett.
- Először is utálom, ha félbeszakítanak, másodszor pedig én meghallottam, de mivel már egyszer figyelmeztettelek, és nem éltél vele, ezért vállald a következményeket.- ideje se volt moccanni egy apró hörgés és már le is téptem a fejét. Ez a kedvenc részem az egészben, megölni a rohadékokat, meg persze akit akarok. A lányhoz sietem, aki sok vért vesztett ezért muszáj volt adnom neki az enyémből, még mindig eszméletlen volt, de elég vért kapott ahhoz, hogy jobban legyen.  Kerestem a táskájában az okmányát, vagy valamit, amivel megtudhatom a címét. Hazafelé tartottam mikor álmában csak egy nevet emlegetet: Chad, biztos a pasija vagy valami ilyesmi. Szerencsére könnyű volt felfeszíteni az ablakot, a szobája beterítette az illata. Mindenhol éreztem őt, átjárta lényemet, minden porcikámat, de ezt a gondolatot hamar elűztem. Leraktam az ágyára, és mellé ültem. Néztem, ahogy a mellkasa süllyed, majd emelkedik. Eszembe jutott, amikor éltem. Istenkém, mi ez az egész, soha nem meredtem a régi életem most meg jön ez a lány és felforgat mindent. Felé magasodtam és megvizsgáltam a nyakát, hogy mennyire látszik a seb, ronda volt és piros, még talán be is gyulladt, így nem éri meg a reggelt. Kinyúltak a szemfogaim és megérintettem a mutató ujjammal, azon nyomban vér szivárgott belőle. Bekentem a lányt ott ahol megharapta az a szemétláda, és kezdett gyógyulni, tíz perc múlva már semmi sem látszót, csak egy enyhe piros foltocska, ami máris halványult. Késztetést éreztem, hogy közelebb hajoljak, különleges ez a lány mintha egy darab a múltamból, de az nem lehet, mert nem most volt az. Egyre közelebb értem, amikor észrevettem a tetkót a füle mögött, egy apró kereszt volt, ujjpercnyi nagyságú. Végig simítottam, és az borzasztóan megégettet. A lány mocorogni kezdett, ez volt a pillanat, amit helyesnek találtam a távozásra, minden lélegzetvétel nélkül kiugrottam, mielőtt elmentem volna vissza pillantottam, a szobában a villany felkapcsolódott és egy árnyék lépett az ablakhoz. Még mielőtt észrevehetett volna elsuhantam.....










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése