2016. március 16., szerda

Prológus



Sötét volt, az erdő közepén voltam. Felkeltem a földről és sétálgatni kezdtem a puha nesz alatt. Hangokat hallottam mögülem és megfordultam, de nem volt ott senki. Visszafordultam és tovább sétálgattam, végig éreztem hogy valaki követ ezért gyorsabb tempóra váltottam párszor hátra fordultam, igen egy alak követ de miért? Futottam amíg csak a lábam bírta, de nem sokáig mert megbotlottam egy faágba és elestem, az alak aki végig követett mellettem termed egy pillanat alatt felráncigált a földről és a fához vágott, nagyon fájt ezért a fájdalomtól ordítani tudtam volna. Elém jött és a nyakamhoz hajolt, mélyen beszívta illatom és a nyakam kezdte csókolgatni, egyik kezét arcomra helyezte majd a másik kezét derekamra tette, újra nyakamhoz hajolt és megharapott, mintha éreztem volna hogy a vérem szívja, próbáltam ellökni de már teljesen elgyengültem, az élet kiszált belőlem és a földre rogytam, és abba pillanatba rémülten keltem ki az ágyból nagy sóhajok közepette. Már vagy egy hete ezt álmodom de miért?. Az élet nem tudni mért szakad úgy meg hogy rossz a vége. Én tudom. Nagyon is tudom. A szüleimet elvesztettem csak egy családtagom van az nem más mint Chad az öcsém. Vannak olyan emlékek melyeket jobb elfelejteni, és vannak olyanok melyek maguktól elillantak mikor mi nem is akarjuk. Az élet szerint nekem azt a sorsot szánta hogy elegyedül maradjak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése