2016. augusztus 5., péntek

3. rész




Egy furcsa szagra lettem figyelmes, ami felriasztott az álmomból. Azt álmodtam, hogy hófehér ruhában vagyok és az alja véres volt. Mikor feleszméltem holtestek voltak körülöttem és egy idegen férfi áll előttem. Nem ismertem még csak nem is derenget.  Kb. 190 cm magas, félhosszú barna, göndör fürtjei a vállára omlottak, és zöld szemei a hatalmukba kerítettek. Mintha valami húzott volna felé, nem tudtam megállni, hogy ne induljak el, a lábaim, saját magukat irányították. Amikor a közelébe értem belélegeztem az illatát, friss fenyő és citrom illata volt. Közelebb hajolt és a fülembe suttogta: A kereszted, és ekkor éreztem meg az éget szagot. Azonnal kiugrottam az ágyból és feloltottam a lámpát. Semmi sem éget, de az ablak nyitva volt, különös. Az erkélyre sietem, de nem láttam semmit az utca sötétjében. Az útszélén a lámpa pislákolva éget. Besiettem a szobába magam mögött bezárva az ablakot, és lesiettem a földszintre. Semmi gond nem volt, ott már nem is lehetett érezni a szagot. Ez nagyon különös. Benéztem Chad szobájában és a horkolása elnyomta a csendet, megnyugodtam. Vissza mentem a szobámba és vissza aludtam.
*

Kialvatlanul ébredtem fel, ugyanis az egész estét végigálmodtam, de az bennük a legfurcsább, hogy egyikre sem emlékszem. Azt viszont tudom, hogy rémisztőek voltak. Kicsit bámultam a plafont, míg magamhoz tértem, aztán kimásztam a puha és meleg paplan közül, majd becsoszogtam a fürdőbe. Amint a tűkőr elé álltam megpillantottam, hogy valamilyen seb díszeleg nyakamon. Nem tudtam mire vélni, vagy egyáltalán,hogyan keletkezhetett? Álljunk csak meg hogyan jöttem haza? Csak annyira emlékszem, hogy egy férfivel találkoztam az erdőben, igen, és az az állat kiszívta a nyakam. Olyan volt, mind egy borzasztó álom amiből fel sem szerettem volna ébredni. De most még is itt vagyok.
Eltüntettem a lila foltot a nyakamon, majd el is indultam az iskolába. Útközben találkoztam Bellával.
- Jól vagy? Olyan 100 üzenetet hagytam magam után! – ölelt át aggódóan.
- Ne haragudj – öleltem vissza – azt hiszem a telefonom elhagytam.
És sétálgattunk is az iskola felé. Mire már feleszméltünk az iskola padba ültünk az első órán, ami történelem volt. Gondolkoztam, gondolkoztam ahogy egyébként is szoktam. A történelmet  a biosz követte. Megszólalt a csengő ami az óra végét jelentette, és mindenki özönlött ki a termekből, a folyosóra. Épp a szekrényekhez sétálgattunk Bellával és Justinal , amikor megpillantottam az idegen arcokat, akiket tegnap is. De most valamiéért furcsa érzésem támadt, mintha az egyiküket felismertem volna, pedig még életembe nem láttam. Az egész testem megremegett  amint rám pillantott gyönyörű zöld szemével. Bella és Justin rajtam keresztül beszélgettek, de én csak végig őt figyeltem, ahogy ő is engem.

*
Az volt az a lány, már két méterről éreztem az illatát. Gyönyörű volt, elmondhatatlan érzés kerített hatalmába. Nagyon érdekel min is gondolkozhat.
Ott állt egyenesen íriszembe pillantott, míg a barátainak néha- néha válaszolgatott.
- Darc figyelsz te egyáltalán rám .- hallgattam őket fél füllel. Amint kimondta elpillantottam tőle és ismét a barátnőjére nézett. – Bella ne haragudj csak nagyon elfáradtam. Még utoljára láttam a szemem sarkából  hogy utálatosan rám néz a fiú a társaságból.
Romantikus faszságnak éreztem az  egészet, mégsem bírok szabadulni. Darcy olyan erősen temet maga alá, mint egy homokvihar.
*
A folyosóról már mindenki el slisszolt, de én csak egyedül lassan mentem az osztályterem felé.
Távoli léptek zajára lettem figyelmes, hátra pillantottam, de nem volt ott senki. Majd tovább sétáltam,de ismét hallottam. Szaporább léptekkel hagytam el a helyiséget.
Félek azota az este óta, de az a legrémisztőbb az egészbe hogy nem tudom mitől, vagy voltaképp  kitől.
Olyan szaporán mentem, hogy a lábam elé sem tudtam figyelni,ezért neki mentem  valakinek és a földön terültem el. Amikor azt mondtam ez a nap nem lehet rosszabb tévedtem. Gyengéden fogta meg a karom felemelve a földtől. Nem tudtam nem a szemébe nézni.
-Ne haragudj, csak sietek – rántottam ki a kezem a fogásából. Válaszát meg nem várva álltam tovább a hosszú folyosóról . 
Ismerős az írisze , de még a tapintása is. Érdekesnek véltem ezt az egész helyzetet. Mintha emlékeztetne valakire.
Az álmom hát persze. Oo az a szörnyű álmom amibe ő volt az én hősöm.
*
Illatát megérezve legszívesebben ott helybe kifeszítettem volna a nyakát annyira kívánom a vérét , semmi baj nem lett volna belőle mert megbabonáztam volna. De valamiért tilalmát érzem. Próbálok rájönni hogy mért érzek így. Soha nem foglalkoztam egy ember lánnyal sem.  De ő teljesen más lelkileg. Még hosszú életem során nem kóstoltam ilyen ízletes vért mint az övé.
Louis mindig azt mondta , hogy muszáj  be olvadnunk az emberek közé , ezért nem szabad emberekből táplálkoznunk és ezt megígértük a harmadik félnek. Sok ezerszer megszegtük az alku ránk eső részét ezért bármikor  felbolygathatják az életünket. Halállal fenyegetőznek. Hányinger keringet ha az angyalokra gondolok.
Az állat vért valamiért nem veszi be a szervezetem. Így főképpen és szegem meg az alkut.
A csapatból ketten még nem változtak át. Mi felünkbe úgy van hogy kiválasztanak 1-3 családfát és ők nekik a sorsuk hogy vámpírok legyenek. Nekik a legnehezebb beilleszkedni ezért több klánokra vagyunk osztva.
Éjfél felé lehetett az idő ezért kisurrantam. Pénteken sok friss vér van ilyenkor a városokban ezért oda indultam. Nem érdekel semmi féle alku. Azt csinálok amit akarok.
Egy lányt vettem észre sétálni a sötét  utcán, ezért elirányítottam egy zsákutcába. mikor meglátta sötétedő alakom futni kezdett.
-Oo ha tudnád hogy nem tehetsz semmit kislány .- toltam a falnak. A nyakát elfordítottam és már szívtam is a vörös élet szérumomat.
Annyit hagytam a szervezetében hogy életbe maradjon, most nincs kedvem hullákat temetni .
-Hát igen az nagyon rosszul sikerült .- néztem a sebére. Mivel nem akarom hogy felröppenjenek pletykák ezért kénytelen leszek meggyógyítani.
-Az ovatlan Harry Styles .- szolt egy hang a hátam mögül – te soha nem változol tesó. –szolalt meg  egy másik hang is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése