2016. március 17., csütörtök

1.rész új élet, új én


Máris itt a rész, van benne néhány új dolog. :)
*Darcy*



Bip-bip az ébresztő órám ébresztett, csak egy uncsi suli reggel de már fel kell kelni és felöltözni. Fáradtan keltem ki az ágyamból, majd a fürdöm fele veszem az irányt. Tükörbe nézve elgondolkoztam hogy lehetek ennyire boldog még ezek után is? A pizsamámat levettem magamról és beültem a meleg vízzel teli kádba behunytam szemem és elmélyültem gondolataimba, az álom én én egyáltalán nem értem. Én csak végre szeretnék normális életet élni ahol nem én vagyok az áldozat. Kimászva a kádból magamra csavartam egy fehér puha törülközőt ès szekrényem elé lépkedtem. A mai nap úgy döntöttem más lesz, a naivitás félre teszem és új ember leszek és nem az akit megsajnálnak. Szekrényemből elővettem egy elviselhető ruhát.


Feldobtam magamra majd felkentem egy kis sminket és már indultam is ki a takaros kis szobámból egyenesen a földszintre. Ballagtam le a lépcsőn megpillantva az egyetlen egy család tagomat az öcsémet. 
- Jó reggelt Darc .- ölet át én pedig vissza öleltem 
- Jobbat - Sajnálom őt mert neki ez nagyobb megrázkódtatás. Már nincs itt apa hogy együtt el menjenek  mecsezni, hogy együtt nézek a tévét vagy éppen le menjenek focizni a parkba, de ebben meg értem. Nekem is ugyanugy hiànyoznak és ez a pár hónap nehéz lesz számunkra de megoldjuk valahogy már nagy lány vagyok és megvédem az öcsém akár az életem árán is mert én csak rá és Bellára meg Justinra számíthatok rajtuk kívül nincs senkim. A konyha felé vettem az irányt megcsináltam az ebédem és el is indultam a suliba. Szeretem séta közben nézni a tavaszi tájat a madarak énekét hallgatni. A séta megnyugtat. Mikor beértem a suliba meg láttam Bellát és Justint és sietve mentem hozzájuk. 
- Sziasztok .- öleltem meg őket egyenként. 
- Szia - vágtak rá egyszerre. Együtt elindultunk az órákra. Az órák közbe ismét az álmomon gondolkoztam de még most sem értem. Úgy gondoltam suli után kimegyek a szüleim sírjához és viszek valami kis virágot. Kicsengettek ezért mindenki gyors léptekkel hagyta el az osztálytermet. A folyóson sétálgatva ballagtunk el a követező órához körben rengeteg új arcot látva. 
- Bella azok meg kik? .- fordultam felé
- Darc fogalmam sincs eddig még egyszer sem láttam őket erre felé de az első amit megállapítok róluk hogy "bajkeverők" .- lépett be a terembe. 
- Szerintem jobb lenne elkerülnöd őket .- súgta a fülembe Justin. Nem törődve semmivel ültem le a padhoz de most kivetéléses figyelnem a tanár minden egyes szavára,'hát igen én vagyok az a lány aki nem figyel az órákon de viszonylag jó tanuló. Mikor az óra véget ért együtt hagytuk el a termet és indultunk a kijárat fele. 
- Darc nem jöttök át filmezni hozzám.- áll elénk Justin. 
- De én bármikor csak már van programom .- vágtam rá. 
- Én viszont ráérek .- állt Bell Justin mellé. Elindultak az egyik irányba én meg az ellenkezőbe. A temetőbe indulva sok embert láttam. A szüleim sírjához léptem és letérdeltem, és rátettem a virágot. Miért pont így kellett történnie? Hiányoznak. 


Letöröltem könnyeim és felkeltem a földről, indultam el a kijárat felé meg már eléggé besötétedett. Valaki megragadott hátulról.
- Mit keres itt egy gyöngyőrű szép lány mikor ilyen sötét van .- fordultam meg. Még a vér is megfagyott bennem, a szavától  egyszerűen kirázott a hideg.
 - Semmi köze hozzá .- fordultam meg de hirtelen előttem termedet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése