2016. november 4., péntek

4. rész Aranyvérűek







A lányt elengedtem és a földre rogyott, én meg lassan fordultam meg.
Két szárnyas patkányt pillantottam meg.
- Nálam óvatosabbal nem is találkoztatok még.-  tettem szét a kezem magamra mutatva.
- Az igazat megvallva eddig csak olyannal találkoztunk. - jött közelebb a vezérük .-  Harry megegyeztünk!
- Nem velem, hanem Louissal .
- Ezt nem csinálhatod.- vágott a falhoz .- Ezt egy figyelmeztetésnek vedd. De Harry nem lesz több!
- És a lányt hagyd békén!
Amire felkeltem ők már elmentek.
 *
Sétáltam a klán házhoz megpillantottam az angyalkát a falnak támaszkodva.
-Úgye nem hitted azt, hogy ilyen könnyen megszabadulsz tőlem ? –kérdezte ellökve magát a faltól – Kirendeltek melléd.
- Mégis mi a francnak?
- Túl sokszor  szegted meg a szabályokat, ezért egy jó ideig veletek maradok. Így legalább tudom figyelni hogy maradj távol a lánytól.
- Milyen lány, itt nincs semmi féle lány?!
- De pontosan tudod milyen lányról van szó. – rántotta vissza a vállam.
De engem kicsit sem érdekel a fivérem dumája. Egyszer mentettem meg azt a lányt és már ez lett belőle. Ezért többen nem mentek meg senkit.
El sem hiszem, hogy a levegőt fogja rontani. Mi lenne ha egyszer az életbe a vámpírok lennének a vezérek. Habár akkor elszabadulna a pokol.

A Lány háza fele vettem az irányt. Muszáj látnom öt. Kötődöm hozzá még akkor is ha másnak nem is mondhatom  el. Nálunk tiltott az ember –vámpír kapcsolat. De ő más, különleges.
Megpróbálok  az álmaiba bele látni, csak így lehetek közel hozzá.
*
- Loui itt van. – jelentettem ki amint beléptem a házba. Loui csak lehajtotta a fejét, de már nagyon is tudta hogy kiről van is szó.
- Mit műveltél? – állt fel a kanapétóé és közelebb lépett-
Nem válaszoltam semmit, csak rá bámultam és a reakcióját fürkésztem. Úgy is sejti mit csináltam.
-Ugye nem Harry?! – most szerintem nagyon le leszek cseszve. De mit számít? Én soha nem tartom be az egyezséget  Zachal. Mi előtt támadni akart megállítottam.
-Egy lányt megmentettem és azt mondta azért jött hogy szemmel tartson engem, azaz minket meg arról a lányról zagyvált, hogy maradjak távol tőle! – próbáltam védekezni.
-Nem mondta, hogy meddig marad? – meg csóváltam a fejem – hogy hívják a lányt?
-Darcy Williems.- amint meghallotta a nevét hátat fordított,és járkálni kezdett. – Louis tudod hogy kicsoda?
-Nem de a Williams az ismerőses cseng. Még nagyon régen aranyvérűeknek hívták, szinte az összes Williams kihalt mára. Biztos hogy így hívják? – Bólintottam – De Harry szerintem őt jobb ha elkerülőd nem szeretnék miatta bajba kerülni a harmad félnél.
-Csak emlékeztetlek hogy csak véletlen találkoztam vele de akkor is megölni akarták.
-Harry ki akarta megölni? – kérdezte hevesen
-Hibrid volt de megöltem. Nem az az erősebb fajta volt. – újra azt csinálta amit az előbb, elfordult és járkált mint pók a falon – de mi ez az egész?
-Tudják…- csak ennyit válaszolt.
-Miről beszélsz? – nem válaszolt semmit csak eltűnt.
Nem tudom ezt mire vélni mért ilyen titokzatos mindenki?..

*D
Az éjjel ismét szörnyű álmok gyötörtek. Muszáj lesz valamit kezdenem magammal.
Emberformát kell erőltetni magamra.
Vettem egy gyors fürdőt és eltüntettem a táskákat a szemem alól.

*Herold
- Láttam…- néztem rá hirtelen oda kapott fejjel.
- Miről beszélsz Serena? –
- Hogy meg fog halni és ez ellen nem tudtok mit tenni.-  nézett a szemembe. Igen mos nagyon is komolyan beszélt, legalább is mindig komoly, nem csodálkozom rengeteg rosszat lát és az a legrosszabb,hogy nem tud tenni semmit mert vele született képesség, mint nekem az hogy tudom mikor hazudnak nekem az emberek.
-  Ez nem fog megtörténni, mert nem engedem.-
- Te nem érted.. – rázza meg a fejét – Ez mind miattad fog történnie- indul el.
- Ezt hogy érted? – fogom meg a karját.
- Sajnálom többet nem mondhatok. Már ezt is tilos lett volna.- rántja ki magát.

Nem tudtam mire vélni ezt a kirohanását Saerenának. Hogy miattam fog minden történni? Ugyan már. A bátyám az az ˝ember˝ aki mindennek az elrontója.
Mindent megteszek mert megígértem nekik.
Egy jó pár ideig itt leszek a földön mert így legalább szemmel tudom tartani a két átváltozó félben lévő vámpírt. Nem hagyom hogy az emberek vérét szívják.
-Várj .- szolt egy hang a hátam mögül .- tudok az arany vérűekről!
-Honnan?
-Louis mesélt róluk. Ő is az igaz? .- nem válaszoltam erre semmi, előbb utóbb úgy is fény derült volna rá. – mért hívták így őket.
-Azt te nem akarod tudni.-  sétáltam tovább.
-Igazából mért jöttél? Tudom, hogy nem miattam ne játszd meg magad. De mert szerintem bajban van.-  rontott vissza. – amikor múltkor megmentettem, akkor  az nem volt véletlen. Megtámadta egy hibrid klán. És szerintem vadásznak rá.
Nem tudtam feldolgozni a hallottakat. Mi vagyunk a vezetők és erről még én sem szereztem tudomást hogy még léteznek. A Williemsek kiirtották őket több mint  100 évvel ezelőtt.
-De hisz ez lehetetlen ők már nincsenek!
-De hidd el láttam őket.
 Szoval még most is úgy gondolod hogy ezt el kéne hallgatni előlem? Szoval mért aranyvérűek?
-Azért észlény mer belőlük csak egyetlen egy klán volt, de már kihaltak!
-Ugye tudod hogy hazudsz.? – vádoltam meg ez egy képesség. – a lány is az igaz?
De ezt nem értem mért mondta Serena hogy minden miattam fog történni?!
-Igen.  Ők régen hibrid vadászok voltak, de félig angyalok. Nekik  az volt a sorsuk, hogy hibrideket öljenek. Amint megölték őket az égiek magukhoz  hívták őket.. Aranyvérűek azért is voltak mert ha egy vámpír a vérükbe kóstol az nem tud leállni. De ha Darcyt megölték volna akkor ő viszont meghalt volna. Mert aki végez egy aranyvérűvel az önmagával is végez. De képtelenség, hogy a két Williams meg tudja őket állítani. Szólnom kell a többieknek. Nem sokára  jelentkezem.



*D
Egy pillanatig sem csuktam le a szememet. Csak rá gondoltam, nem is tudtam volna másra gondolni.
Azokra a gyönyörű szemeire. De őt nem csak álmomban láttam. Mért álmodok egy vadidegennel?
Amikor legközelebb látom megszólítom, mert nem véletlenül vannak az álmok róla. Valaki az utamba sodorta. Ki kell derítenem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése